Zarówno twórcy, jak i gracze mają nadzieję na to, że moce drzemiące w PlayStation 4 i Xbox One pozwolą na stworzenie tytułu z najwyższej półki.
W tym roku czekają nas premiery naprawdę wielu ciekawie zapowiadających się gier, ale wielu graczy z oczywistych względów najmocniej ściska kciuki za Wiedźmina 3: Dziki Gon. Co słychać u twórców tego tytułu?
Wydaje się, że coraz większymi krokami powinni oni zmierzać do końca prac. Oczekiwania po poprzednich odsłonach serii są naprawdę ogromne, tym bardziej, że Wiedźmin 3 oznaczać będzie debiut serii na nowych platformach.
Zarówno twórcy, jak i gracze mają nadzieję na to, że moce drzemiące w PlayStation 4 i Xbox One pozwolą na stworzenie tytułu z najwyższej półki. Biorąc pod uwagę zadowolenie z możliwości projektowania gry na nowych platformach, jakiego nie kryją przedstawiciele CD Projket RED, można być chyba dobrej myśli.
"Obydwie konsole to naprawdę wspaniałe kawałki sprzętu i to pozwala nam poszaleć w kwestii oprawy graficznej i pomysłów na rozgrywkę. Nowa generacja sprzętu oznacza dla nas nową generację grafiki i przedstawiania historii w RPG z otwartym światem. Chcemy, aby był to ekstremalnie dobry RPG na platformach nowej generacji. Naszą intencją jest to, aby przekonać ludzi, że jest to rewolucyjna gra nie dlatego, że jest jedyna w jakimś aspekcie, ale dlatego, że jest naprawdę dobra. Czy to pomoże? Być może, ale my o tym nie myślimy - robimy najlepszą grę jaką możemy, wiedząc, że z pewnością będzie miała ona konkurencję." - Maciej Szcześnik ze studia CD Projket RED
Niestety cały czas nie znamy dokładnego terminu premiery gry. Wiemy jedynie, że pojawi się ona w tym roku, nie tylko na konsolach PlayStation 4 i Xbox One, ale również na PC.
Źródło: vg247, dualshockers
Komentarze
3581.Ma możliwość większego wyboru sterowania(pady, klawy, gryzonie, joye)
2. Ma w grach zawsze znacznie ładniejszą grafikę
3. Obecnie kupno nowej konsoli nie przekłada się względem zmiany na lepszą grafikę w desktopie w przystępniejszej kwocie.
(Dlatego że dziś poza samą gejmingową grafiką reszta flaków jest wydajna i wystarczająca)
4. Konsola jak padnie to padnie cała.
5. Ponoć jest też awaryjna.
6. Często słyszę na temat konsoli jakieś kontrowersje.
7. Komputer z resztą jest wszechstronniejszy
8. Na komputer jest szerszy wybór gier.
9. Brak gatunku RTS i MOBA na konsolach
10. Na konsolach są częściej używane krążki gdyż zawsze jest to związane z brakiem instalacji gry.
11. Zdecydowanie odpowiedniki gier na konsole są droższe od tych pecetowych.
12. Brak multiplayera w wielu tytułach.
13. Generalnie mamy gry na konsole jak: wyścigi, wyścigi, piłka, piłka, kaszanka, kaszanka.
14. Pamiętam jak u kuzyna chcieliśmy zaktualizować FIFĘ. Były problemy.
Trzeba podawać swoje dane i inne formalnościowe duperele. Na komputerach nigdy nie bywały takie kłopoty z formalnościami - to jakieś przedszkole z tą aktualizacją na Xbox, nie wiem może jest też dupnie na innych pudłach.
15. Na komputerze w strzelankę typową FPP jak Unreal Tournament, Quake czy Counter Stricker zawsze jest pro skiller, na konsoli nawet medium skiller nie istnieje.
16. Brak możliwości lepszego dźwięku jakie jest dźięki lepszym kartom dźwiękowym pokroju SB XFi, Razer mamba,Asus Xonar STX i inne topowe przetworniki.
17. Resztę punktów pozostawiam fanom peceta bo wiem że taką mają z doświadczenia i informacji jakie zaczerpnęli tu i ówdzie.
Dalsze punkty pile widziane przez fanów peceta.
Ciekaw jestem jednego - skoro to takie "wspaniałe kawałki sprzętu" to czy na obu (XO P4) będzie Wiedźmin chodził w 60 fps FullHD bez okrajania grafiki ;)
Wystarczy sprawdzić jej historie.
A co do tematu"konsolowcom" zawsze żal dupe że dobry PC-towiec ma to i to.Mam PC i konsole i się z tym nie sram tak jak inni.
Mam nadzieje ze admini zrobia porzadek z coponiektorymi pajacami...
Każdy sprzęt ma swoje wady i zalety:
Dla mnie największym atutem PC(jeśli chodzi o gry) jest to że ma duży wybór strategii, czego niestety na konsolach nie ma. Gry na PC są tańsze co w pewien sposób może zatrzeć różnicę cenową miedzy PC+gry i Konsola+gry.
Konsole mają za to duży wybór bijatyk których mi na PC brakuję, nie trzeba ich modernizować i martwić się o sterowniki.
Niektórzy twierdzą że na konsolach ciężko się gra w strzelanki, ale według mnie to kwestia wprawy . Kumpel ma ps2 10 lat i nie narzeka na sterowanie na padzie.
Co do grafiki to dla mnie jest już zadowalająca, twórcy powinni się skupić na grywalności, historii opowiedzianej w grze i klimacie.
"Jak myslicie, na jakim sprzęcie są robione gry na PS4 i X'a?"
NA PC'CIE!!
hahaha...
Za PC przemawia wydajnosc, aczkolwiek nie kazdego stac na nia. Nieraz sama karta graficzna bedzie drozsza od najnowszej konsoli, a takich kart mozna miec nawet 4. Jest ciagly postep ktory napedza producentow sprzetu, pod warunkiem ze jest konkurencja. Wartosc komputera moze spokojnie kosztowac kilkanascie razy wiecej od takiej konsoli, to swiadczy tylko ze PC jest bardziej wydajny. Na PC mozna zagrac na 3 i wiecej monitorach na raz, konsola tego nie udzwignie.
Za minus w PC mozna powiedziec grywalnosc sieciowa. Kiedy jeden gracz ma wypasiony sprzet i dzieki niemu pokanuje innego gracza na zdecydowanie slabszym sprzecie. Chyba to jedyny minus PC.
Obecnie nie gram w gry, ale kiedys pogrywalem na PC jak bylem mlody.
Argument z Rhysem, który tylko wygląda imponująco jest nonszalancki bo to nowa gra a poczekamy jak wyjdzie nowy Wiedźmin to zmiażdży wszystkim tego rodem konsolowego i drewnianego Ryse(bo animacje postaci w walce są jak rodem z Assasin Creed, sztuczne i drewniane, niczym robociki). Mimo imponującej grafiki, imponującej prezencji już brak. Z samej akcji wynika, że tytuł jest przeznaczony na używanie jednego klawisza. Nie grałem w Rysa ale grałem w Creeda Revelationa na xboxie u kuzyna i powiem że do Wiedźmina 2 oba tytuły nie dorastają do pięt.
Do tych 17 punktów które wymieniłem wyżej mogę dodać kolejny:
Na komputer wychodzą gry bardziej innowacyjne, bogatsze fabularnie i finezję. Gra na peceta to myślenie-ciachanie, gra na konsole to tylko ciachanie. Są wyjątki w obu branżach ale generalnie jest tak jak napisałem.
I jeszcze jedno: Jeśli spełnią sie założenia polskich inżynierów od Get Even wtedy skończą się wam konsolowcom argument że "nie musicie wydawać tyle pieniędzy co my na blaszaki". My też powiemy że ruszy nam gra komputerowa ładniejsza od Crysisa, BF4 czy ten wasz Ryse na komputerze biurowym, który jest tańszy od każdej konsoli - hahaha. I reszta punktów które wymieniłem wyżej będzie jeszcze bardziej znacząca bo co zostanie zaletom konsol to to że są mobilne. TYLKO JEDNA ZALETA.
Właścicielowi Skody Favorit nie wytłumaczysz, że są na świecie lepsze auta :)
od 7: 00
"Creator of FXAA says PS4 could be years ahead of PC, new Xbox may have memory bandwidth issues"
Blachary powinny wiedzieć co to za koleś.
a teraz najlepsze
Lottes says:
“If PS4 has a real-time OS, with a libGCM style low level access to the GPU, then the PS4 1st party games will be years ahead of the PC simply because it opens up what is possible on the GPU. Note this won’t happen right away on launch, but once developers tool up for the platform, this will be the case.
As a PC guy who knows hardware to the metal, I spend most of my days in frustration knowing damn well what I could do with the hardware, but what I cannot do because Microsoft and IHVs wont provide low-level GPU access in PC APIs. One simple example, drawcalls on PC have easily 10x to 100x the overhead of a console with a libGCM style API.”
link:
http://gimmegimmegames.com/2013/01/creator-of-fxaa-gives-his-2-cents-on-the-power-of-the-next-playstation-and-xbox-consoles/
podsumowując.
Konsole za rok pokażą na co jest stać i będą to gry takie ,że PC nie da rady. No ale możecie mówić sobie co chcecie ze wasze rumaki z cienkiej blachy są zayebiste i czego to nie potrafią a i tak okaże się że słaba konsola potrafi o wiele więcej niż wam się wydaje.
Podesłał bym jeszcze jednego linka pokazującego jak człowiek z branży PC mówi o tym ze w PC ich moc się marnuje i nie wiadomo gdzie ta cala moc obliczeniowa się ulatnia ale znaleźć nie mogę. Pewnie komuś z góry nie spodobała się prawda i usunęli to z czeluści internetu. Pewnie mój komentarz tez zniknie w tajemniczych okolicznościach jak to już bywało wcześniej. No ale cóż, taki poziom tego portalu
No dobrze, konsole konsolami, ale jaki trzeba będzie mieć sprzęt, aby uruchomić Wiedźmina 3: Dziki Gon w wysokich detalach na PC? O tym dowiemy się ponoć niedługo, kiedy wypuszczone zostaną wymagania sprzętowe.
"Opublikujemy tę informację wkrótce, ale już teraz możecie oszczędzać na nowy sprzęt" - zaznacza szef CD Projekt RED.
Chyba nie ma wyjścia.